dinsdag 27 augustus 2013

Verjaardagen


 Hoi allemaal,
 
Het is weer verjaardag tijd. Deze week zijn de kindertjes van 2 collega's allebei 1 jaar oud geworden. Daar moest natuurlijk een kaartje aan gewijd worden. De eerste is voor Jason en is een ouwertje die ik nog had liggen. Het papier is van de glitter matstack. Wat is het een gezellig afdrukje hè?

 
De tweede is voor Nicolas en is ontstaan nadat ik de ster uit dit papier had gesneden voor een kerstkaart. Nog altijd in de stemming om eens wat anders te maken ben ik gaan zoeken naar papiertjes die hierbij pasten. Mijn forever friends papier bood deze lieve sterretjes aan. Waarmee het acuut een kinderkaartje werd. Eerst wilde ik gaan voor "A star is born" maar voorlopig heb ik geen vrienden/vriendinnen of kennissen die zwanger zijn. Toen dacht ik aan Nicolas en viel alles snel op zijn plek.
 
 
Om eerlijk te zijn vind ik de binnenkant leuker dan de voorkant.


De baby is van Marianne Design, de tekst, de bloemen en beestjes zijn van Penny Black. Ik hoop dat jullie er van zullen genieten.
 
Groetjes Sandra.

10 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra,

    Het zijn beide prachtige kaartjes, hoor.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn enig. Maar ben het met je eens, van de sterrenkaart is de binnenkant leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh je kaarten zijn mooi van opbouw, prachtige kleuren..... helemaal af door alle versieringen!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Twee leuke kaartjes, mooi gedaan. Vind de binnenkant bij de tweede ook leuker denk ik. Je kunt de kaart altijd binnenste buiten geven.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een berichtje voor mij achter.