dinsdag 6 augustus 2013

Tis niet mijn beste

Hallo allemaal,
Ik
heb weer eens een kaartje met jullie te delen. De afgelopen dagen is het zo heet geweest dat mijn brein eerder aan het koken was dan dat ik aan de kerst kon denken. Desondanks heb ik toch een kerstkaartje in elkaar geflanst. Ik moet zeggen dat ik er niet echt blij mee ben, maar zo nu en dan heb ik dat wel eens. En dan ga ik maar stug door tot dat ik er een beetje vrede mee kan hebben. Ik hou het stukje dan ook maar even kort. Ook omdat ik "error on page" beneden zie staan en dat misschien wel betekent dat mijn blog niet gepost wordt.
Voor nu allemaal een fijne avond! En tot snel.

4 opmerkingen:

  1. Ja hoor het is keurig gepost want ik kan het zien Sandra en ik vind hem wel superleuk geworden hoor, het is een prachtig kerstkaartje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sandra

    Wat een prachtige kaart.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk en vrolijk keerstkaartje

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een berichtje voor mij achter.