dinsdag 11 juni 2013

Zwangerschapskaartje voor een collega


Beste allemaal, Welkom terug op mijn blog.
Het kaartje dat ik vandaag met jullie wil delen is een kaartje dat ik gemaakt heb voor een collega praktijkopleider. Zij werkt dan wel voor de concurrent, maar samen werken we aan een leuk project. Bij mijn laatste bezoek vertelde zij mij dat ze zwanger is. Ik vond dat natuurlijk hartstikke leuk voor haar. Als verrassing heb ik dit kaartje voor haar gemaakt.
Ik weet niet of het een jongetje of een meisje is geworden, dus heb ik gekozen voor de kleuren groen en lila. Hopelijk is het zo niet te jongens of meisjes achtig. De bonte tekst stempel gaat over zowel een jongetje als een meisje, dus dat vond ik er ook wel leuk bij passen. De grote achtergrond heb ik zelf gestempeld. Op de strookjes staat "wat een zoetje" "slaap kindje slaap" en "welkom kleintje" de meest gehoorde kreetjes over een baby. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
Groetjes Sandra.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier een berichtje voor mij achter.