donderdag 16 mei 2013

Maja?

Hallo allemaal,

Nog een laatste kaartje dat ik vandaag met jullie wil delen. Uit mijn fröbeldag met El. Dit was mijn 2e kaartje van de dag. Je ziet hier hoe we erg geconcentreerd bezig zijn.

De afdruk is van "My favorite things" uit de serie "Doodle garden" evenals de tekst. Het papier is van the nature matstack. De honingraat mal is ook van My favorite things, do craft. De bloemen met afdruk zijn met de spellbinders gemaakt en de hartjes en bloemetjes zijn denk ik van Marianne design of van Joy.
Wat niet op de foto te zien is, is de binnenkant van de kaart. Het stoort me dat als ik de kaart open maak, ik tegen de kale binnenkant van de bloem zit te kijken. Persoonlijk wil ik dat altijd graag nog even afgewerkt zien. Ik heb hiervoor een klein stukje bedrukt papier genomen, met bloemetjes. Ook uit nature matstack. De rest heb ik gebruikt in de koffie kaart.
Ik hoop dat Maja jullie een glimlach op het gezicht heeft gegeven.

Groetjes Sandra.

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Sandra en wat een hoop de knutseldag was wel besteed bij jullie en ook nog even bij Doe&Ding geweest? Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Joke. We hebben het heel gezellig gehad. Meestal ben ik niet zo productief. Maar we zijn niet naar doe@ding geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, nee dat scheelt inderdaad wel (zeker omdat we daar zo een uur kwijt zijn!) Het was een super gezellige dag en je kaartjes zijn heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier een berichtje voor mij achter.