donderdag 16 mei 2013

Een monsterlijke kaart

Hallo allemaal,

Fijn dat jullie weer even komen kijken op mijn blog.
Enige tijd geleden kocht ik op de beurs in Rijswijk deze grappige stempel van Dylusions. Hier wilde ik dinsdag wat leuks mee gaan maken. Heel wat getob later had ik nog steeds alleen de gebochelde naar mijn eigen tevredenheid af. Ik heb het er toen even bij gelaten. De volgende dag had ik een fröbel afspraakje met mijn vriendin Ellen. Hier weer met frisse moed aan het projectje begonnen. Ook nu duurde het weer even voordat ik op gang was, maar hier onder het resultaat.
Het papier met de ruitjes is van The green matstack. Het overige papier is in de loop van de jaren verzameld en dan kan ik de naam niet meer zo goed herinneren.
Ik hoop dat jullie net zo vrolijk worden van het kaartje als ik. Laat jouw mening maar horen!
Een fijne dag gewenst.
Groetjes Sandra.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier een berichtje voor mij achter.