donderdag 16 mei 2013

Een uitnodiging voor een kopje koffie

Hallo allemaal,

Met een restje papier kun je soms nog veel leuke dingen doen. In dit geval was het restje eigenlijk nog een behoorlijk stuk papier en nog zeer bruikbaar voor een projectje.
Ik heb bij Doe @ ding in Spijkenisse de tekststempeltjes "Clearly Sentimental about Coffee" van "My favorite things" gekocht en de afbeelding heb ik van Ellen geleend.
Het bedrukte papier is van de natural matstack.
Ik heb er over na gedacht of ik de afbeelding nog zou inkleuren, maar ik vond hem zo eigenlijk al af.

 


Het geheel is een ander soort kaartje geworden dan je van mij gewend bent, voor zover je kunt zeggen dat ik een eigen stijl heb.
Je zou de kaart kunnen gebruiken als een uitnodiging om een kopje koffie te doen, maar ook natuurlijk als bedankje voor een gezellige middag met een vriendin, met koffie. Zoals ik die gisteren gehad heb.
In ieder geval vind ik hem erg leuk en wilde ik hem graag met jullie delen.
Laat maar horen wat je er van vindt.

Creatieve groet van Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier een berichtje voor mij achter.