dinsdag 16 april 2013

kaartje voor een broer en een zus

Hallo allemaal,

Het heeft een tijd geduurd, maar dan kan ik ook eindelijk weer wat posten. Het kostte mij een nieuwe, moderne telefoon en heel wat geduldige uitleg van mijn vriendin Ellen.
Dan de titel van de blog. Een kaartje voor een broer en een zus.
Deze maand zijn de oom en tante van mijn man jarig. Ik kwam deze stempel tegen en vond hem uitermate geschikt voor een verjaardagskaartje voor hen. Ik vond het een leuk klusje om te doen. De letters heb ik na het stempelen uitgesneden en met glossy accents bedekt, toen dit droog was heb ik het dun met witte perlenpen geverfd. Toen dit uiteindelijk weer droog was heb ik het weer met glossy accents bedekt. Zodoende werd de glinsterende gloss laag gemaakt. Persoonlijk vind ik het resultaat erg leuk. Waar je wel erg in moet hebben is als de accents droog zijn, je niet nog een onbedekt plekje moet bij accenten. Dit smelt niet samen en leg dan meer de nadruk op dat plekje dan als je het onbedekt laat.




Dit is het fleurige resultaat geworden. Ik vond hem zo gezellig dat ik er ook maar gelijk een "mannen" kaart mee heb gemaakt. Voor de continuïteit van de honingraat ben ik op zoek gegaan naar de spellbinder/nestability die ook deze vorm had. Ik ben op de creabeurs in de broodfabriek in Rijswijk geweest, wat erg gezellig was, maar mij zonder achthoek terug deed komen. Uiteindelijk heb ik hem via Tinkerbells hobby hoekje besteld, die hem razend snel naar mij verstuurd hadden.
Uiteindelijk vind ik vanwege de kleuren dat de boel vast gezet moest worden met nietjes in plaats van met lijm. Ook naast Tilda's been zitten nog 2 nietjes, maar die zie je niet goed.


Tot slot nog wat snelle kiekjes van de creabeurs in de broodfabriek.
Nu ik door heb hoe ik de foto's moet up-loaden, zal ik binnenkort nog wat posten.
Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier een berichtje voor mij achter.