donderdag 18 april 2013

Clean and simple kaartje voor Bart.

De nieuwe rage of terug naar de basis, clean and simple is hot op het moment. Zo doende heb ik daar vorig weekend eens een gooi naar gedaan. Een vriend van mijn man is deze maand jarig en -net afgestudeerd- draait zijn wereld wat lekkerder op een vaatje bier.
Deze twee thema's bij elkaar gebracht leverde het volgende kaartje op.
De achtergrond is van glanzend goud karton die met de embossing folder door de cuttle bug is gehaald. De afdruk is van for ever friends, in gekleurd met sugarloaf whispers. Daarna glossy accents er over even met een dubbelzijdig plakband vast gezet en klaar is het geheel.(Je ziet mij en mijn telefoon op de achtergrond van het kaartje. Lollig hè.)
Proost en tot de volgende keer!
Groetjes Sandra.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier een berichtje voor mij achter.