donderdag 13 december 2012

Ongebruikelijke kerstkleuren

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik mijn eerste 2 volgers welkom heten! Ik voel me vereerd dat jullie bij me komen kijken.
Het kaartje dat ik jullie vandaag wil laten zien lijkt op het eerste oog wat ongebruikelijk. Ik heb deze ontzettend leuke stempels van stampendous al een hele tijd op het oog. Gelukkig vond ik deze nativity serie onlangs ook op een Nederlandse website.
Gezien het oudheid thema wilde ik wat meer in de kleuren van "die tijd" blijven, waardoor ik bij de natuur tinten uitkwam. Ik heb de safari matstack gebruikt voor de achtergrondjes het gras staat voor het hooi/stro in de kribbe. De gouden rand voor de halo. Aangezien Maria altijd in het blauw wordt afgebeeld ben ik maar niet te veel hiervan afgeweken.
Zie hier het resultaat.


Uiteindelijk vond ik dit resultaat zo grappig dat ik hier nog verder mee wilde. In dezelfde stempelserie zit ook the little drummer boy. Die ik lichtelijk verward heb met de herder. Hier heb ik een label in verwerkt, waarop het eerste couplet van "de herdertjes lagen bij nachte" staat. De ster is natuurlijk voor de ster die zo helder scheen aan de hemel dat een ieder deze wilde volgen.



Ook hiervan hoop ik dat jullie het leuk vinden.
Tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier een berichtje voor mij achter.